Het is bijna zover! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Loes Broeren - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Loes Broeren - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

15 Juli 2014 | Nederland, Eindhoven

Hallo allemaal,

Het is bijna zover, zaterdag vertrekken wij!

Na lang voorbereiden en voorpret zijn we zo ongeveer zo ver. De hotels zijn vastgelegd, de auto is geboekt en de grootste activiteiten zijn zelfs al geregeld (lees: helikoptervlucht over de grand canyon!!!).

Voor de geïnteresseerden:
Zaterdagochtend vertrekken we vanaf dusseldörf richting Miami, daar moeten we overstappen naar Las Vegas. Waarna we na een reis van zo'n 18 uur om 18.40 in Las Vegas aankomen!

Ik zal nog een plaatje toevoegen met ons reisschema.

Vanuit hier ga ik jullie weer proberen op de hoogte te houden met verhalen en foto's van onze reis!

Wij gaan ons nu bezig houden met de laatste dingen: nog 3 dagen werken (loes nog maar 2...), laatste dingen bij elkaar zoeken, koffer inpakken en ons mentaal voorbereiden!

We houden jullie op de hoogte, wij hebben er alvast heel veel zin in!

Liefs,
Loes & Loes

• 15 Juli 2014 - 12:25

Loes:

Zin in!!!

• 15 Juli 2014 - 13:10

Silvia:

Veel plezier dames, weten jullie zeker dat 3 weken wel genoeg is?
    Flinke route!

Groetjes

• 17 Juli 2014 - 11:00

Wieny:

Hey Loes en Loes veel plezier samen en geniet er van. ik volg jullie op de voet.
    Groetjes Wieny

• 20 Juli 2014 - 16:00

Frans En Ans:

He meiden

We hopen dat jullie alles kunnen zien wat gepland is en daarnaast heel erg genieten.
    groetjes van uit de WAstraat