Azië here we come again - Reisverslag uit Best, Nederland van Loes Broeren - WaarBenJij.nu Azië here we come again - Reisverslag uit Best, Nederland van Loes Broeren - WaarBenJij.nu

Azië here we come again

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

20 Maart 2013 | Nederland, Best

Lieve familie en vrienden,

Daar zijn we weer na ruim 2 jaar radiostilte. Vol spanning moeten we nog 16,5 week wachten, maar eigenlijk zijn we er al klaar voor.
Deze zomer ga ik namelijk naar Thailand! Ik moet nog wel even afstuderen, maar dat is een kleine bijkomstigheid ;).

Nou zijn er misschien sommige die zeggen: DAAR BEN JE AL GEWEEST, maar ik heb nog lang niet alles gezien. Vandaar dat we een heel reisplan hebben opgesteld, waar sommige toch wel U tegen zeggen. Ik ga namelijk 4 plekken bezoeken die ik al heb gezien, maar nog zoveel anderen waar ik niet ben geweest. Ik heb de reis route maar even in google gezegd (zie het plaatje). Dit keer reizen we niet met het openbaar vervoer, maar doen we luxe en hebben een eigen auto.

Half juli zullen we vertrekken om nog even een tussenstop van een paar uur in Dubai te maken en vervolgens na 2 dagen reizen aan te komen in Bangkok. We slaan deze metropool direct over en vertrekken naar het oosten waar we het oude boeddhisme gaan bekijken, om vervolgens richting het drielanden punt in het uiterste noorden te gaan. Vervolgens zakken we langzaamaan weer af waar we cultuur en natuur gaan afwisselen om vervolgens na bijna 3 weken terug te komen in Bangkok. Als we hier zijn uitgekeken stappen in een vliegtuigje richting Koh Samui om nog even een week voor neger te studeren aan het strand. We zullen dan voldoende gezien hebben, waarvan we jullie uiteraard op deze manier weer op de hoogte zullen stellen.

Voor nu: afstuderen, nog meer reisboekjes lezen, werken en dan is het hopelijk snel zo ver.

Liefs,
Loes

• 12 Juli 2013 - 10:20

Silvia:

Zo en nu is het dan eindelijk bijna zo ver.
    School is klaar, je laatste spullen zijn ingeleverd en je hoeft je even nergens druk over te maken.
    Tenminste als je niets vergeet om mee te nemen.
    We wachten de verhalen rustig af en bij het lezen wanen we ons vast ook een beetje daar.
    Veel plezier op jullie reis.

Groetjes,

Silvia en de rest