Nog 1 nachtje slapen.... - Reisverslag uit Best, Nederland van Loes Broeren - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen.... - Reisverslag uit Best, Nederland van Loes Broeren - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen....

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

11 September 2010 | Nederland, Best

Lieve vrienden en familie!

Het is bijna zover, morgen zal mijn inmiddels veelbesproken en overdachte reis naar Afrika beginnen! Ik ben er zo ongeveer klaar voor in ieder geval.

De laatste dingen zijn deze week nog geregeld en dat resulteerde in gemiddeld 5 mailtjes per dag tussen Marlieke en mij. Over werkelijk van alles en nog wat! We hebben iig een bevestiging uit Villa Maria, dus hopelijk weten ze nu dat we volgend weekend aan zullen komen *als dat maar goed gaat*... Daarnaast zullen we de eerste nacht doorbrengen in Entebbe en worden (als het goed is) van het vliegveld opgehaald door iemand van het Hostel. De dag erna zullen we doorreizen naar Kampala waar we slapen bij de meiden die er nu al zitten. En daarna nog 2 dagen Sipi Falls! Wij hebben er iig al ontzettend veel zin in :D!

Ook staan er 3 tassen klaar.. waaronder mijn backpack van 22 kilo. Gelukkig hoef ik die niet vaak op mn rug te dragen en kan die meestal van taxi naar een huis of omgekeerd (A). Maar dat zal ook wel weer goed komen. Er blijven gelukkig dingen in Oeganda, dus mijn tas wordt altijd lichter!! :D

Voor degene die me in de lucht willen volgen, hier mijn vluchtschema (we vliegen met British Airways):
Vlucht: BA 0943
18.10 Dusseldorf
18.30 London Heathrow

Vlucht: BA 0063
21.15 London Heathrow
07.45 Entebbe (13-12)

Ik zal proberen de site goed te updaten, maar dat laat geheel over aan het feit hoeveel internet ik tot mijn beschikking heb. Aangezien dat niet in ons huisje zit. Ook zal ik proberen foto's te plaatsen via mijn picasaweb en zal dan een link plaatsen (zoals toen ik in Thailand was).

Dat was het voor nu. Ik ga nog lekker een avondje relaxen en me mentaal voorbereiden ;).

Tot over 3 maanden!

Liefs!

  • 11 September 2010 - 22:42

    Malou Engelhard :

    Super super super veel succes. Met al jou reiservaring kan het niet anders dan goedkomen ;-)

    Tot het volgende verslagje!

  • 14 September 2010 - 15:22

    Désirée:

    Hoi Loes,

    Ik hoor dat je al in het verre Oeganda bent aangekomen. Maak er een mooie tijd van. Wij volgen je verslagen vanuit het regenachtige Nederland.

    Groetjes Désirée

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Best

Loes

Actief sinds 31 Mei 2010
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 25588

Voorgaande reizen:

28 September 2015 - 14 Oktober 2015

New York & Boston

19 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

Loes & Loes go USA

14 Juli 2013 - 14 Augustus 2013

Rondreis Thailand

12 September 2010 - 04 December 2010

Community Medicine in Oeganda

Landen bezocht: