De voorbereidingen zijn begonnen!! - Reisverslag uit Best, Nederland van Loes Broeren - WaarBenJij.nu De voorbereidingen zijn begonnen!! - Reisverslag uit Best, Nederland van Loes Broeren - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen zijn begonnen!!

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

12 Juni 2010 | Nederland, Best

Hallo allemaal!!

Inmiddels weet ik 2 weken dat ik in september naar het buitenland ga en heb ik al 1001 dingen die ik nog allemaal moet regelen. Daar heb ik geprobeerd wat orde in te scheppen ;) (denk aan vaccinaties, ib-groep, ov stopzetten, afspraken maken op school bij allerlei instanties, vliegticket boeken, uitzoeken wat in Oeganda te doen en ga nog maar eventjes door)....

Maar een van deze dingen heb ik gisteren met mijn medereiziger/medeco, Marlieke, geregeld.... NAMELIJK ONS VLIEGTICKET BOEKEN!!!! :D :D
Dinsdag had ik Marlieke al ontmoet en toen zijn we gaan inventariseren wat we graag willen doen, waarna we hebben besloten dat we voor we op 27 september starten nog 2 weken door Oeganda willen gaan reizen :D!
Maar om jullie een blik te gunnen van onze reis zal ik hieronder even mijn vluchtschema neerzetten:

Heenreis
12/09/2010 Dusseldorf 18.10
12/09/2010 Londen Heathrow 18.30

12/09/2010 Londen Heathrow 21.15
13/09/2010 Entebbe/Kampala 07.45

Terugreis
04/12/2010 Entebbe/Kampala 00.35
04/12/2010 Londen Heathrow 06.45

04/12/2010 Londen Heathrow 09.05
04/12/2010 Dusseldorf 11.30

We gaan vliegen met British airways en dit leek ons wel een leuke vlucht ;). Ik zal tegen de tijd dat ik vertrek mijn vluchtnummers hierop zetten, nu is dat nog veel te vroeg!

Verder hebben we al een beetje verzonnen wat we in die 2 weken en in onze vrije weekenden willen gaan doen, namelijk safari, raften op de Nijl, watervallen bezoeken, verschillende national parken en natuurlijk het Lake Victoria!!
Daarnaast weet ik inmiddels ook dat er vanaf 6 september in de hoofdstad (Kampala) sowieso 5 andere meiden van onze faculteit zitten (waaronder Malou :D), dus ook daar gaan we allerlei dingen mee ondernemen!!

Nou tot zover even de update van alles wat er is gebeurd. Zodra ik weer iets meer weet laat ik het weten. Voor nu ga ik maar weer aan mn tentamen werken, voordat ik straks helemaal niet mag gaan :| ;)

Groetjes Loes

  • 12 Juni 2010 - 21:06

    Malou:

    LoesL,ga jij eerst maar eens je tentamen halen ja! Daarna is het party hardy in Thailand en in Oeganda! Super tof als je eerst komt logeren in Kampala. Xx Malou

  • 12 Juni 2010 - 21:15

    LoesL:

    Hehe ben al druk bezig.. Net alle ECG tjappies + interpretatie uit Guyton zitten uitwerken ;)
    Zeker party hardy in Thailand (H) Uiteraard komen we logeren ;) Jullie vervelen, want dan ben ik aan het afkicken zie ik jou 2 weken niet ;) Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Best

Loes

Actief sinds 31 Mei 2010
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 25556

Voorgaande reizen:

28 September 2015 - 14 Oktober 2015

New York & Boston

19 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

Loes & Loes go USA

14 Juli 2013 - 14 Augustus 2013

Rondreis Thailand

12 September 2010 - 04 December 2010

Community Medicine in Oeganda

Landen bezocht: